Незалежно від того, наскільки Ваші розум чи стратегія геніальні, якщо Ви граєте соло, то завжди програєте команді.
— Рід Гарретт Гоффман

Люди співпрацюють по-різному. Вони використовують багато інструментів для спільної роботи: IP-телефонію для голосових дзвінків, веб- та відеоконференції, голосову пошту, спільний доступ до робочого столу, обмін миттєвими повідомленнями тощо.

Співпраця є тим самим каталізатором розвитку бізнесу. Залученість співробітників може бути підвищена, якщо в них є доступ до необхідних ресурсів і даних. Краща взаємодія призведе до підвищення ефективності, лояльності та задоволеності співробітників. Незалежно від рівня співпраці (між окремими особами, командами, між бізнесом та клієнтом, партнерами), все має відбуватися легко та просто.

Рішення уніфікованих комунікацій (UC) забезпечують інтеграцію інструментів зручного користування і допомагають працювати разом більш ефективно. Будь-де, на будь-якому пристрої. Вони забезпечують зв’язок у режимі реального часу за допомогою телефонної системи та відеоконференції разом з обміном повідомленнями та чатами, а також інтегруються з повсякденними бізнес-додатками за допомогою API.

GREENNET має глибокий досвід у рішеннях Cisco співпраці. Ми допомагаємо організаціям успішно поєднувати мобільні, відео- та хмарні технології, щоб забезпечити бездоганний досвід користування сервісами для клієнтів та користувачів, а також пропонуємо оптимальні інтегровані рішення для співпраці.

Конференції

Світова економіка вимагає нових способів ведення бізнесу. Просто неможливо бути у всіх місцях одночасно, щоб зустрітися з потенційними клієнтами та колегами. Це неефективно, занадто дорого і негативно впливає на продуктивність. Сучасні компанії — це глобальні операції з розподіленою робочою силою, клієнтами по всьому світу та цілодобовою підтримкою. Коли робочий день закінчується в одній частині світу, то він тільки починається на іншому континенті. Адаптивні працівники все частіше міняють кабінети на віддалену роботу, мобільні робочі місця та віртуальні збори. Бюджети на подорожі продовжують скорочуватися, а потреба у співпраці з глобальними командами продовжує посилюватися.

Ці нові глобальні реалії можуть бути складними, але вони також приносять величезні можливості. IT та керівники, що йдуть в ногу з часом, можуть використовувати останні тенденції та технології для підвищення продуктивності, максимізації ефективності, скорочення часу циклу, розширення охоплення бізнесу та покращення комунікації.

Веб-конференції дають організаціям можливість зв’язуватися з людьми, обмінюватися інформацією, співпрацювати та залишатися на зв’язку з командами з усього світу — у будь-який час і в будь-якому місці. Запровадження веб-конференцій назавжди змінило спосіб ведення бізнесу компаній. Замість дорогих і трудомістких подорожей тепер можна миттєво зв’язатися з колегами, клієнтами та партнерами через Інтернет. Організації можуть об’єднувати разом людей з сусідніх офісів або з усього світу, щоб відвідати навчальні заняття, представити огляди продуктів або обговорити нові ідеї. Вони можуть надавати своїм клієнтам цілодобову підтримку від висококваліфікованих експертів, які тепер знаходяться лише на відстані одного кліку. І, мабуть, найголовніше, організації працюють, навіть якщо погода така собі, дорожній рух або природні чи техногенні катастрофи заважають їм або їхнім співробітникам безпечно дістатися до роботи.

Контакт-центр

Контакт-центри розширюють функціонал зв’язку “телефонія”, щоб додати інші способи, якими клієнт може зв’язатися з компанією або бізнес може зв’язатися з клієнтами, наприклад онлайн-чат, соціальні мережі та SMS. Використовуючи програмне забезпечення контакт-центру, організації можуть додатково персоналізувати взаємодію, щоб вийти за рамки простих вхідних і вихідних дзвінків, щоб допомогти справді змінити досвід клієнтів.

Метою контакт-центру є покращення якості обслуговування клієнтів. Ініціаторами цього є цифрові інновації та зміни в поведінці самих клієнтів. Технологія розширилася, з’явились нові канали зв’язку, і клієнти прагнуть співпрацювати з компаніями, які забезпечують високе залучення.

У галузі, яка ще 10 років тому покладалася на підключені телефони та електронну пошту, сучасні рішення контакт-центрів тепер дозволяють використовувати по-справжньому багатоканальний підхід. SMS-повідомлення, соціальні мережі, онлайн-чат і звичайно телефонні дзвінки.

Технологія контакт-центру має багато переваг. Це позитивно впливає на досвід і лояльність клієнтів. Вони прагнуть взаємодіяти з компаніями, коли, де і як вони хочуть, і не обмежуються графіком роботи організації.

Оскільки спосіб взаємодії клієнтів і компаній продовжує розвиватися, індустрія контакт-центрів також адаптується. Поведінкові тенденції та технології, які формують майбутнє контакт-центру, включають:

  • Послуги в режимі реального часу за потребою
  • Контакт-центр самообслуговування
  • Персоналізовані відповіді
  • Чат-боти
  • Соціальні мережі
  • Мобільні та SMS-повідомлення
  • Відеоконференції
  • Аналітика
Уніфіковані комунікації та співпраця

Співробітники, клієнти та постачальники мають великі очікування, коли справа доходить до дзвінків та співпраці. Все більше підприємств працюють разом по всьому світу, а кількість “дистанційних” працівників продовжує збільшуватися. Співробітники та клієнти чекають гнучкості: спілкуванні в будь-який час та в будь-якому місці. А успіх бізнесу залежить від якісної співпраці.

Рішення з комунікації об’єднують людей не залежно від місця та пристрою, за допомогою єдиної архітектури для передачі голосу, відео та даних. Не важливо чи це дзвінок, створення, перегляд, обмін повідомленнями, конференція чи використання аудіоповідомлень, організації повинні мати можливість робити це з різних пристроїв. Від настільного телефону, ноутбука до системи відеозвʼязку, мобільного пристрою – все має бути зручно.

Безсумнівно, рішення для комунікацій потребують розвитку, щоб задовольняти потреби сучасних підприємств. Хмарні рішення надають найбільш гнучкі варіанти для потреб комунікації.

Partners
Конференції
Cisco
Контакт-центр
Cisco
Уніфіковані комунікації та співпраця
Cisco
Кейси
Конференції

Світова економіка вимагає нових способів ведення бізнесу. Просто неможливо бути у всіх місцях одночасно, щоб зустрітися з потенційними клієнтами та колегами. Це неефективно, занадто дорого і негативно впливає на продуктивність. Сучасні компанії — це глобальні операції з розподіленою робочою силою, клієнтами по всьому світу та цілодобовою підтримкою. Коли робочий день закінчується в одній частині світу, то він тільки починається на іншому континенті. Адаптивні працівники все частіше міняють кабінети на віддалену роботу, мобільні робочі місця та віртуальні збори. Бюджети на подорожі продовжують скорочуватися, а потреба у співпраці з глобальними командами продовжує посилюватися.

Ці нові глобальні реалії можуть бути складними, але вони також приносять величезні можливості. IT та керівники, що йдуть в ногу з часом, можуть використовувати останні тенденції та технології для підвищення продуктивності, максимізації ефективності, скорочення часу циклу, розширення охоплення бізнесу та покращення комунікації.

Веб-конференції дають організаціям можливість зв’язуватися з людьми, обмінюватися інформацією, співпрацювати та залишатися на зв’язку з командами з усього світу — у будь-який час і в будь-якому місці. Запровадження веб-конференцій назавжди змінило спосіб ведення бізнесу компаній. Замість дорогих і трудомістких подорожей тепер можна миттєво зв’язатися з колегами, клієнтами та партнерами через Інтернет. Організації можуть об’єднувати разом людей з сусідніх офісів або з усього світу, щоб відвідати навчальні заняття, представити огляди продуктів або обговорити нові ідеї. Вони можуть надавати своїм клієнтам цілодобову підтримку від висококваліфікованих експертів, які тепер знаходяться лише на відстані одного кліку. І, мабуть, найголовніше, організації працюють, навіть якщо погода така собі, дорожній рух або природні чи техногенні катастрофи заважають їм або їхнім співробітникам безпечно дістатися до роботи.

Уніфіковані комунікації та співпраця

Співробітники, клієнти та постачальники мають великі очікування, коли справа доходить до дзвінків та співпраці. Все більше підприємств працюють разом по всьому світу, а кількість “дистанційних” працівників продовжує збільшуватися. Співробітники та клієнти чекають гнучкості: спілкуванні в будь-який час та в будь-якому місці. А успіх бізнесу залежить від якісної співпраці.

Рішення з комунікації об’єднують людей не залежно від місця та пристрою, за допомогою єдиної архітектури для передачі голосу, відео та даних. Не важливо чи це дзвінок, створення, перегляд, обмін повідомленнями, конференція чи використання аудіоповідомлень, організації повинні мати можливість робити це з різних пристроїв. Від настільного телефону, ноутбука до системи відеозвʼязку, мобільного пристрою – все має бути зручно.

Безсумнівно, рішення для комунікацій потребують розвитку, щоб задовольняти потреби сучасних підприємств. Хмарні рішення надають найбільш гнучкі варіанти для потреб комунікації.

Partners
Конференції
Cisco
Контакт-центр
Cisco
Уніфіковані комунікації та співпраця
Cisco