Бізнеси завдяки сервісним послугам мають змогу задовольняти мінливі вимоги економічно ефективним способом, одночасно оптимізуючи значення своїх внутрішніх ІТ-ресурсів.
— IDC
Послуги від компанії GREENNET допомагають клієнтам визначити стратегію, яка відповідає їх бізнес-пріоритетам; розробити та оптимізувати правильну архітектуру; швидко та безпечно впровадити рішення; за потреби забезпечити належну підтримку, навчання, тренінги; а також розрахувати рентабельність інвестицій для прискорення впровадження технології. Ми пропонуємо широкий спектр послуг, які поширюються на архітектурні рішення для сервіс-провайдерів, корпоративних мереж, центрів обробки даних, співпраці та безпеки, надаючи послуги протягом усього життєвого циклу (підтримка, рекомендації та менеджмент).
Консультація

Консультаційні послуги допомагають розробити стратегію технологічного рішення, незалежну від постачальника. Це робиться шляхом визначення бізнес та технічних потреб клієнта, узгодження бачення майбутнього стану інфраструктури з цілями бізнесу, оцінкою пов’язаних витрати та залежностей для переходу інфраструктури з поточного стану до майбутнього.

Обов’язки GREENNET:

  • Аналіз поточної інфраструктурної стратегії та її можливостей.
  • Визначення майбутньої стратегії.
  • Визначення варіантів використання сервісів для впровадження та бачення самої архітектури.
  • Ідентифікація залежностей та різниці між послідовностями.
  • Аналіз прогалин та відповідності потребам бізнесу.
Дизайн

Послуга розробки проєктування надає рекомендації щодо вдосконалення інфраструктури незалежно від виробника. Ми допомагаємо клієнту перевірити, чи обрані платформи, функції та можливості відповідають бізнес цілям.

GREENNET створить проєктний документ, який може включати наступне:

  • Ділові, прикладні, технічні цілі та пріоритети.
  • Високорівневий дизайн (HLD).
  • Низькорівневий дизайн (LLD).
  • Рекомендації щодо проєкту.
  • Ключові ризики в запропонованому проєкті.
  • Логічна та фізична топологія та архітектура.
  • Шаблони конфігурації для інфраструктурних пристроїв.
  • Рекомендації щодо вибору програмного забезпечення на основі особливостей проєкту та/або необхідного функціоналу.
  • Апаратне та програмне забезпечення платформи.
  • Специфікація (Перелік елементів).
Реалізація

Послуга реалізації допомагає інженерному персоналу замовника прискорити впровадження нових проєктів, одночасно зменшуючи ризики для інфраструктури. Команда GREENNET пропонує реалізацію проєкту під ключ від логістики до початку експлуатації.

Обов’язки GREENNET:

  • Логістика.
  • Доставка та перевірка готовності майданчика.
  • Розробка плану впровадження або міграції.
  • Встановлення та тестування.
  • Роботи з налаштування та міграції.
  • Розробка плану випробувань та виконання тестів для перевірки готовності (Network Ready for Use).
  • Підтримка, на місці або віддалена, під час запланованих змін.

Підтримка

Метою технічної підтримки є забезпечення доступності інфраструктури та бізнес-послуг клієнта відповідної якості. Цілісний підхід із можливістю надавати як реактивні, так і проактивні послуги зосереджує результат на цінності для бізнесу клієнта. Контроль за SLA (угода про рівень обслуговування) та багаторівнева структура підтримки забезпечують розумне залучення до вирішення запитів.

Технічна підтримка GREENNET:

Реактивна підтримка

  • Служба підтримки (24/7)
  • Виконання запиту
  • Менеджмент інцидентів

Проактивна підтримка

  • Підтримка виконання робіт з переналаштування обладнання або зміни програмного забезпечення
  • Аналіз проєкту та консультації
  • Звіт про життєвий цикл
  • Звіт про стійкість
  • Аналіз програмного забезпечення

Навчання

Навчання — це структурована передача інформації з практичними заняттями (якщо доступні) з попередньо визначених тем, що мають відношення до проєктування та впровадження запропонованої архітектури, функціоналу продукту та технологій у
середовищі замовника. Навчання зосереджено на найкращих практиках проєктування, програмування, конфігурації, автоматизації та перевірки інтеграції впроваджуваних рішень:

  • Тренінги з архітектури окремих виробників під керівництвом інструкторів.
  • Тренінги під керівництвом інструкторів щодо конкретного продукту.
  • Передача знань.

Навчання не є заміною тренінгів авторизованих постачальників.

Кейси
Консультація

Консультаційні послуги допомагають розробити стратегію технологічного рішення, незалежну від постачальника. Це робиться шляхом визначення бізнес та технічних потреб клієнта, узгодження бачення майбутнього стану інфраструктури з цілями бізнесу, оцінкою пов’язаних витрати та залежностей для переходу інфраструктури з поточного стану до майбутнього.

Обов’язки GREENNET:

  • Аналіз поточної інфраструктурної стратегії та її можливостей.
  • Визначення майбутньої стратегії.
  • Визначення варіантів використання сервісів для впровадження та бачення самої архітектури.
  • Ідентифікація залежностей та різниці між послідовностями.
  • Аналіз прогалин та відповідності потребам бізнесу.
Дизайн

Послуга розробки проєктування надає рекомендації щодо вдосконалення інфраструктури незалежно від виробника. Ми допомагаємо клієнту перевірити, чи обрані платформи, функції та можливості відповідають бізнес цілям.

GREENNET створить проєктний документ, який може включати наступне:

  • Ділові, прикладні, технічні цілі та пріоритети.
  • Високорівневий дизайн (HLD).
  • Низькорівневий дизайн (LLD).
  • Рекомендації щодо проєкту.
  • Ключові ризики в запропонованому проєкті.
  • Логічна та фізична топологія та архітектура.
  • Шаблони конфігурації для інфраструктурних пристроїв.
  • Рекомендації щодо вибору програмного забезпечення на основі особливостей проєкту та/або необхідного функціоналу.
  • Апаратне та програмне забезпечення платформи.
  • Специфікація (Перелік елементів).
Реалізація

Послуга реалізації допомагає інженерному персоналу замовника прискорити впровадження нових проєктів, одночасно зменшуючи ризики для інфраструктури. Команда GREENNET пропонує реалізацію проєкту під ключ від логістики до початку експлуатації.

Обов’язки GREENNET:

  • Логістика.
  • Доставка та перевірка готовності майданчика.
  • Розробка плану впровадження або міграції.
  • Встановлення та тестування.
  • Роботи з налаштування та міграції.
  • Розробка плану випробувань та виконання тестів для перевірки готовності (Network Ready for Use).
  • Підтримка, на місці або віддалена, під час запланованих змін.

Підтримка

Метою технічної підтримки є забезпечення доступності інфраструктури та бізнес-послуг клієнта відповідної якості. Цілісний підхід із можливістю надавати як реактивні, так і проактивні послуги зосереджує результат на цінності для бізнесу клієнта. Контроль за SLA (угода про рівень обслуговування) та багаторівнева структура підтримки забезпечують розумне залучення до вирішення запитів.

Технічна підтримка GREENNET:

Реактивна підтримка

  • Служба підтримки (24/7)
  • Виконання запиту
  • Менеджмент інцидентів

Проактивна підтримка

  • Підтримка виконання робіт з переналаштування обладнання або зміни програмного забезпечення
  • Аналіз проєкту та консультації
  • Звіт про життєвий цикл
  • Звіт про стійкість
  • Аналіз програмного забезпечення

Навчання

Навчання — це структурована передача інформації з практичними заняттями (якщо доступні) з попередньо визначених тем, що мають відношення до проєктування та впровадження запропонованої архітектури, функціоналу продукту та технологій у
середовищі замовника. Навчання зосереджено на найкращих практиках проєктування, програмування, конфігурації, автоматизації та перевірки інтеграції впроваджуваних рішень:

  • Тренінги з архітектури окремих виробників під керівництвом інструкторів.
  • Тренінги під керівництвом інструкторів щодо конкретного продукту.
  • Передача знань.

Навчання не є заміною тренінгів авторизованих постачальників.