Контактний центр

Сервіси

Pre Sale
Post Sale

КОМАНДА ТА СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ

Об`єднані комунікації CCIEx2

Продукти

КЕЙСИ. ПРИКЛАДИ ПРОЄКТІВ

Українська фінансова компанія
  • Розпізнавання мови в діалогах з оператором;
  • Виявлення позитивних і негативних емоційних відтінків діалогів;
  • Виявлення «стоп-слів», згадування продуктів і конкурентів;
  • Виявлення проблем всередині сайту/додатка при зверненні до Контакт-центру;
  • Оптимізація роботи супервайзерів
  • Kaspi Bank
  • Було виконано декілька ітерацій міграції Cisco Contact Center.
  • Підтримка клієнтів протягом 5 років
  • Цікаві функціональні рішення. Розширення стандартного Контакт центру Cisco

  • Відображення для оператора контакт-центру шляху IVR вхідного дзвінка;
  • При очікуванні з`єднання з оператором понад 5 хвилин пропонується зворотний дзвінок.;
  • Голосові боти: курс обміну, баланс рахунку і т. Д.
  • Коли оператор виконує вихідний дзвінок, а той же клієнт передзвонює, відбувається автоматичний процес маршрутизації для з`єднання з тим же оператором.;
  • Якщо оператор зайнятий, дзвінок переадресовується на його мобільний номер.;
  • Консультації з інтеграції із системами замовника.
  • Портфоліо проектів Контакт Центрів

    Компанія Кінцевий користувач Обсяг робіт Технологія Статус
    Казахстан Kaspi Bank Оновлення існуючого рішення контакт-центру до версії 11.x,
    розширення можливостей системи
    Cisco UCCE, CUBE, CUSP Завершено
    Азербайджан Юні Банк Реалізація рішення контакт-центру для вихідних дзвінків Cisco UCCE Завершено
    Україна Міжнародні авіалінії України Оновлення існуючого рішення контакт-центру до версії 11.x,
    розширення можливостей системи
    Cisco UCCX Завершено
    Грузія VTB Bank Впровадження рішення для контакт-центру, а також періодичне оновлення системи до останньої версії Cisco UCCX Завершено
    Грузія Liberty Bank Впровадження рішення для контакт-центру. Cisco UCCX Завершено
    Грузія Пошта Грузії Впровадження рішення для контакт-центру, а також періодичне оновлення системи до останньої версії Cisco UCCX Завершено
    Грузія Kaspi Bank Оновлення існуючого рішення контакт-центру до останньої версії Cisco UCCX Завершено
    Грузія Kaspi Bank Оновлення існуючого рішення контакт-центру до останньої версії Cisco UCCX Завершено
    Грузія Kaspi Bank Періодичне впровадження рішення для контакт-центру та оновлення системи
    до останніх версій.
    Cisco UCCX Завершено
    Грузія Kaspi Bank Періодичне впровадження рішення для контакт-центру та оновлення системи
    до останніх версій.
    Cisco UCCX Завершено
    Грузія Kaspi Bank Періодичне впровадження рішення для контакт-центру та оновлення системи
    до останніх версій.
    Cisco UCCX Завершено
    Грузія Kaspi Bank Періодичне впровадження рішення для контакт-центру та оновлення системи
    до останніх версій.
    Cisco UCCX Завершено
    Грузія Kaspi Bank Періодичне впровадження рішення для контакт-центру та оновлення системи
    до останніх версій.
    Cisco UCCX Завершено
    Азербайджан Банк Впровадження рішення для контакт-центру, додаткових ручних скриптів і налаштувань, інтеграція SMS-кампанії Cisco UCCE, Smiddle, Ручні Скрипти Виконується
    Україна Фінанси Розпізнавання мови і обробка природної мови EnderTuring Виконується

    Зв’яжіться з нами

    Дізнайтеся, як ми робимо IT краще.